Odzież reklamowa - Ies Polska Logo www.iespolska.pl

 

Opłacając zamówienie przelewem obawiasz się o poprawność wpisanego numeru rachunku? Cenisz sobie wybór w sposobie realizacji płatności? A może dla Ciebie „czas to pieniądz” i na pierwszym miejscu stawiasz szybkość, z jaką zrealizujesz transakcję? Jeśli chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedź brzmi „tak”, to koniecznie zapoznaj się z najnowszym oferowanym w naszej platformie rozwiązaniem – Płatności online imoje od ING.


Bezpiecznie jak w banku! ING imoje

Imoje to pierwsza w Polsce metoda płatności stworzona z myślą o klientach platform sprzedażowych oferowana przez ING Bank Śląski, z gwarancją bezpieczeństwa potwierdzoną certyfikatem PCI DSS. Płatności online imoje umożliwiają opłacanie zamówień za pośrednictwem najbardziej popularnych metod, takich jak przelew natychmiastowy (e-przelew) czy BLIK, jak i również płatności kartą kredytową lub za pomocą płatności odroczonych.


Jak skorzystać z metody płatności imoje?

Realizowanie płatności za pośrednictwem imoje jest wyjątkowo proste! Po dodaniu interesujących nas produktów do koszyka i uzupełnieniu niezbędnych informacji, w kroku wyboru metody płatności należy kliknąć opcję „Płatności online ING imoje” (domyślnie zaznaczona opcja to „Tradycyjny przelew bankowy”, w przypadku której musimy samodzielnie zlecić przelew).


 
Następnie, po potwierdzeniu zamówienia, zostaniemy automatycznie przekierowani na stronę paywall.imoje.pl – bramkę płatności imoje, za pomocą której będziemy mogli dokonać opłaty za zamówienie. Tu w pierwszej kolejności należy sprawdzić poprawność danych transakcyjnych.

Powinniśmy także zapoznać się z „Regulaminem imoje” oraz „Informacją o danych osobowych imoje”, a na dowód tego potwierdzić ten fakt poprzez kliknięcie w biały kwadrat obok „Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję (…)”.




Jeżeli dane transakcyjne oraz warunki płatności są nam znane, kolejnym krokiem będzie wybór jednej z czterech możliwych metod płatności:

  1. imoje płacę później – czyli "buy now pay later od Pragma GO"  to usługa, która pozwala klientowi firmowemu dokonać płatności po 14, 21, 30, 45, 60 dniach. Minimalna wartość jego zamówienia to 500 zł, a maksymalna może wynosić nawet 100 tys. zł. Jeżeli klient nie spłaci zobowiązania we wskazanym terminie, zostanie ono automatycznie rozłożone na 6 równych rat. Dostawcą usługi jest PragmaGO.
  2. Płatność BLIK – po wybraniu tej opcji i kliknięciu w pomarańczowy przycisk „Zapłać” zostaniemy przekierowani na stronę eblik.pl, gdzie pozostanie już tylko wpisać kod BLIK, który znajdziemy w aplikacji mobilnej swojego banku, a następnie kliknąć czerwony przycisk „Wykonaj”. Ostatecznie zostaniemy poproszeni przez bank (aplikację) o zatwierdzenie płatności.
  3. Przelew online – po wybraniu tej opcji należy najpierw wybrać bank, w którym posiadamy wystarczające do zrealizowania płatności środki (do wyboru mamy ING Bank Śląski, mBank, Santander Bank, Bank Pekao, Getin Bank, Noble Bank, Idea Bank, Credit Agricole, Alior Bank, Bank Nowy BFG S.A. Millennium Bank, Citi Handlowy, BOŚ Bank, BNP Paribas, Bank Pocztowy, Plus Bank, SGB, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Nest Bank i Envelo Bank). Następnie, po kliknięciu w pomarańczowy przycisk „Zapłać”, zostaniemy przekierowani na stronę uprzednio wybranego banku, gdzie po zalogowaniu się do swojego konta bankowego pozostanie już tylko zatwierdzić płatność.
  4. Płatność kartą  – po wybraniu tej opcji rozwinie nam się okno wyboru pomiędzy dwiema formami płatności: płatność za pomocą karty Visa lub Mastercard lub płatność za pomocą Gpay / Apple Pay w zależności od tego, z jakiego konta obecnie korzystamy. Po do konaniu wyboru i w przypadku płatności kartą - wypełnieniu odpowiednich pól oraz kliknięciu w pomarańczowy przycisk „Zapłać” zostaniemy przekierowani na stronę potwierdzenia płatności.
Jeśli całość zostanie zrealizowana prawidłowo, potwierdzenie dokonania płatności (lub jej dokończenia, w przypadku przerwania operacji) zostanie wysłane na podany w zamówieniu adres e-mail).


Najczęściej zadawane pytania do płatności imoje:

Czy skorzystanie z imoje wiąże się z dodatkowymi kosztami?

Tak – skorzystanie z imoje wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1% wartości zamówienia.


Czy muszę posiadać konto w ING Banku Śląskim aby skorzystać z imoje?

Nie – aby skorzystać z Imoje nie musisz posiadać konta w ING Banku Śląskim. Podobnie jak w przypadku innych konkurencyjnych opcji, np. PayU, Przelewy24 czy DotPay, za którymi stoją firmy, które stworzyły te rozwiązania, tak i w tym przypadku ING Bank Śląski jest jedynie twórcą systemu Imoje. Co więcej, nasza platforma sprzedażowa oferuje dwie metody płatności za pomocą Imoje, tj. skorzystanie z kodu BLIK (z dowolnego banku, który umożliwia wygenerowanie kodu) oraz wykonanie przelewu natychmiastowego (z następujących banków: ING Bank Śląski, mBank, Santander Bank, Bank Pekao, Getin Bank, Noble Bank, Idea Bank, Credit Agricole, Alior Bank, Bank Nowy BFG S.A. Millennium Bank, Citi Handlowy, BOŚ Bank, BNP Paribas, Bank Pocztowy, Plus Bank, SGB, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Nest Bank lub Envelo Bank).


Dlaczego naliczana jest dodatkowa opłata za usługi imoje?

Opłata jest naliczana przez dostawcę metody płatności ING imoje i wiąże się z obsługą transakcyjną. Wszystkie dostępne na rynku rozwiązania umożliwiające natychmiastowe płatności są nierozłącznie związane z dodatkowymi kosztami, które najczęściej wynoszą ok. 2% wartości zamówienia. W przypadku naszej platformy sprzedażowej płatności imoje pobierają jedynie 1% wartości zamówienia. Dzięki temu rozwiązaniu, oferujemy obecnie najwygodniejsze i najnowocześniejsze metody dokonywania płatności online wśród dystrybutorów dzieży reklamowej w Polsce.


Czy pracownik Ies Polska może ręcznie wygenerować mi link do dokonania płatności za pomocą imoje?

Tak, jak najbardziej jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem handlowym pod adresem e-mail: ies@iespolska.pl lub pod numerem telefonu: 607 613 566.


Co zrobić, gdy płatność imoje nie zostanie zrealizowana?

Jeśli w trakcie dokonywania płatności napotkasz jakiekolwiek trudności techniczne i ostatecznie nie ukończysz procesu, nie martw się – nic straconego! Tuż po potwierdzeniu zamówienia w naszej platformie sprzedażowej, a bezpośrednio przed przekierowaniem na bramkę płatności, na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość od „Sprawdź status płatności” nadane od imoje, gdzie znajdziesz m.in. możliwość powrotu do bramki płatniczej i tym samym ponowienie płatności. Gdyby proces nadal nie mógł zostać ukończony za pomocą imoje, możesz po prostu wykonać standardowy przelew bankowy, tj. zlecić przelew ręcznie za pośrednictwem swojej bankowości internetowej. Gdybyś nadal miał problemy z płatnościami, lub pytania dotyczące płatności - śmiał dzwoń do naszego działu handlowego, lub skontaktuj się z nami pod adresem ies@iespolska.pl