O markach



 

Russell 

Historia firmy Russell opowiada o kreatywności, jakości i wszechobecnej etyce. Opowieści nie tylko o produktach nowych, lecz także tych od dawna docenianych. Są tu historie o nowoczesnych włóknach oraz markowej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej noszonej z dumą. Niektórzy pragną być pionierami, inni perfekcjonistami. Russell jako wytwórca najwyższej jakości ubrań reklamowych stale powtarza: „bądźmy najlepszymi nowatorami”. Z tego powodu od 1902 roku marka jest liderem w produkcji odzieży promocyjnej i sportowej. Aktualnie Russell uchodzi w branży za jednego z niewielu producentów, który dysponuje własnym zespołem projektantów. Każde włókno opowiada swoją historię. Podzielimy się z Wami kilkoma z nich.

W 1902 roku Benjamin Russell zaczął produkować ubrania reklamowe z 12. pracownikami na pokładzie. Mając do dyspozycji jedynie 10 maszyn do szycia zapoczątkowali podróż, która zaprowadziła firmę na sam szczyt i uczyniła z niej jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie marek odzieży promocyjnej. Po ponad 110 latach w dalszym ciągu tworzy się tekstylia reklamowe w stylu Russell oraz nadal opracowuje się nowe produkty i procesy.

Historia i dziedzictwo firmy Russell to powód do dumy, podobnie jak renoma jakości i nowatorstwa, które stanowią fundament tworzenia wszystkich produktów.
Przykładowe produkty:


RESULT Clothing Ltd.

 
Lider w produkcji odzieży roboczej, promocyjnej i outdoorowej. Ubrania tej marki zaprojektowane są przede wszystkim pod nadruki i hafty. Główny magazyn znajduje się w Wielkiej Brytanii, co umożliwia szybką wysyłkę do siatki dystrybutorów w całej Europie.
Historia powstania marki
W 1994 roku, opierając się na ponad 20 letnim doświadczeniu w produkcji ubrań reklamowych i outdoorowych, mała grupa pracowników RESULT zaprojektowała i wyprodukowała 10 pierwszych modeli. Ci sami ludzie to obecnie główne osoby decyzyjne w poszczególnych departamentach w firmie.

RESULT to dziś ponad 300 unikatowych modeli ubrań roboczych, promocyjnych i wierzchnich.

Oferta odzieży roboczej, reklamowej to pełna gama produktów: lekkie i cienkie oraz te z naprawdę wysoką gramaturą. RESULT to również odzież korporacyjna oraz odzież sportowa. Każdy znajdzie coś dla siebie – oferujemy markową odzież męską, damską, dziecięcą.

Oferta czapek to duży wybór kolorów, innowacyjnych materiałów oraz przyciągających wzrok modeli. To doskonałe dopełnienie oferty odzieży BHP, korporacyjnej i promocyjnej. Do klasycznych modeli użyte zostały dodatki z polaru, wełny, sztucznego futra oraz bawełny, aby nadać im nowoczesny styl.
Bądź jeden krok do przodu z RESULT
liderem w produkcji odzieży promocyjnej i outdoorowej. Numer 1 w wyborze doskonałej jakości odzieży roboczej , dokładnie takiej, jakiej oczekujesz.
Przykładowe produkty:




 

Fruit of the Loom







To jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie. Ponad 160-letnie doświadczenie w produkcji odzieży promocyjnej i roboczej wzbudza zaufanie klientów. Ponad 30 lat temu Fruit of the Loom jako jedna z pierwszych marek wkroczyła w europejski świat ubrań reklamowych. Dziś nadal cieszy się dobrą opinią i jest liderem w produkcji odzieży wykorzystywanej nie tylko jako tekstylia reklamowe, ale też jako odzież roboczą, codzienną i odzież sportową.

Powody, dla których warto odkryć świat odzieży reklamowej marki Fruit of the Loom:
  • wiodąca rola w przemyśle odzieżowym od 160 lat
  • jedna z najczęściej wybieranych marek
  • perfekcyjna jakość, obsługa i rozpiętość kolekcji
  • szeroki wybór: 84 fasony, 34 kolory
  • fasony dla każdego – Fruit of the Loom to markowa odzież męska, damska, dziecięca
  • różnorodne materiały, gramatury, progi cenowe
  • jedna z pierwszych marek z odzieżą promocyjną przeznaczoną do znakowania, a dziś jedna z wiodących europejskich marek wykorzystywana pod nadruki
  • zastosowanie: odzież robocza, ubrania reklamowe, odzież sportowa, codzienna, odzież korporacyjna
  • kolekcja stworzona z myślą o zdobieniu odzieży
  • specjalnie zaprojektowane zakłady produkcyjne w Maroku (wiodąca rola w wykorzystaniu najnowszych procesów technologicznych)
  • produkcja: ponad 2,2 mln sztuk odzieży reklamowej Fruit of the Loom tygodniowo
  • 50 mln sztuk odzieży w magazynach
  • przędza Belcoro, która gwarantuje lepszą jakość nadruków, lepsze wyniki w praniu, mniejsze mechacenie, zwiększoną wytrzymałość
  • stosowane tylko najlepsze, przyjazne środowisku barwniki tekstylne, co oznacza doskonałą trwałość kolorów, identyczność w całej kolekcji odzieży Fruit of the Loom
  • naczelna zasada działalności – uzyskanie najwyższej jakości i standardów produkcyjnych
  • certyfikat potwierdzający brak w produktach substancji szkodliwych dla ludzi lub środowiska.
Trochę historii:
Firma Fruit of the Loom została założona w roku 1851 przez dwóch braci z Rhode Island, w Stanach Zjednoczonych. Firma B.B and R. Knight Corporation otworzyła wówczas pierwsze przędzalnie i rozpoczęła produkcję dobrej jakości tkanin bawełnianych i tekstyliów.

Pięć lat później narodziła się nazwa Fruit of the Loom, której inspiracją były rysunki owoców wykonane przez córkę jednego z klientów firmy.

W roku 1871 nazwa Fruit of the Loom stała się oficjalną nazwą i taka właśnie nazwa została zarejestrowana jako znak handlowy o kolejnym numerze 418. Firma posiada jeden z najstarszych znaków handlowych na świecie, jest starsza od firmy Coca-Cola, żarówki elektrycznej czy torby papierowej.

W roku 2002 firma Fruit of the Loom została przejęta przez Berkshire Hathaway Group, której prezesem był Warren Buffett - jeden z najznamienitszych biznesmenów na świecie. Fakt pozostawania częścią takiej organizacji daje bezpieczeństwo finansowe oraz mocną bazę, na której możemy budować naszą przyszłość.

Jako globalne przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 28,000 pracowników na całym świecie firma inwestuje w przedsiębiorstwo w sposób ciągły. FOTL cały czas poszerza działalność na nowych rynkach. Taka wizja przyszłości sprawia, że klienci zawsze uzyskują taką jakość i usługi jakich można oczekiwać od jednego z największych na świecie przedsiębiorstw w branży odzieżowej.Przykładowe produkty:



 
 Spiro







Spiro używa do produkcji swojej odzieży materiałów najnowszych technologii i designu, aby móc zaoferować produkty do fitnessu, rynku reklamowego oraz detalicznego. Kurtki, koszulki, spodnie i szorty sprostają największym wymaganiom, jeśli chodzi o jakość i modę w warunkach treningowych.

Marka powstała w 2010 roku, jako dodatek do oferty Result Clothing Ltd. dla aktywnych użytkowników. Produkty Spiro doskonale wypełniły lukę w przemyśle sportowym. Spiro połączył najnowsze materiały i technologię, aby zadowolić najbardziej wymagających Klientów. Przekrój innowacyjnych produktów pokazuje jak marka łączy różne style i kolory, aby stworzyć spójną odzież dla zespołów sportowych lub indywidualny look, zwracając przy tym szczególną uwagę na najwyższą jakość materiałów.

Dzięki dodatkowym wyborze odzieży dla rowerzystów, kolekcja Spiro jest w stanie zagwarantować świeży look drużynowy każdego sezonu.

W 2016 roku Spiro wprowadził kolejne kolekcje: Spiro Impact, Spiro Fitness & Spiro Compression ; trzy nowe kategorie, które w pełni uzupełniają wymogi nowoczesnego sportowca, a także odpowiadają najnowszym trendom modowym. Dodatki zostały zaprojektowane dla optymalnego, funkcjonalnego użytkowania.

Produkty Spiro zostały szczegółowo zaprojektowane, aby spełnić takie wymagania jak np. komfort użytkowania. Każdy styl został oceniony i przetestowany przez potencjalnego użytkownika i drukarza.

Stany magazynowe są dostępne w Anglii, gotowe do wysyłki przy wykorzystaniu doskonałego systemu logistycznego dla wszystkich europejskich dystrybutorów.

Spiro to pionier odzieży funkcyjnej. Wybór numer 1 wśród odzieży sportowej premium, która oferuje wszystko, czego oczekujesz od najbardziej zaufanej marki w Europie.