POWRÓT DO LISTY ARTYKUŁÓW

Wielki potencjał polskiego rynku

06-04-2011
„Polska jest dla nas kluczowym rynkiem zbytu" powiedziała Joan Lewis, kierowniczka ds. marketingu Fruit of the Loom, wyrażając wielkie zaangażowanie producenta w rozwój polskiego rynku tekstyliów reklamowych. Rok 2011 jest dla angielskiego producenta rokiem wyzwań „sądzimy, że rok bieżący i kolejne lata to dla Polski wielkie możliwości" kontynuowała pani Lewis, kiedy spotkałam ją na targach PSI w Duessel-dorfie.

Fruit of the Loom, podobnie jak i inni dostawcy tekstyliów promocyjnych jest przekonany, że rynek wyszedł już z kryzysu i optymistycznie patrzy na nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej - Euro 2012. „ To dla nas wielka szansa" powiedział Tomasz Bylczyński z les Polska, jednego z głównych dystrybutorów Fruit of the Loom w Polsce.

Producent stworzył nową stronę internetową w języku polskim oraz wydał polskie wersje szczegółowych informatorów dla Klientów: Katalog, Przewodnik po procesie produkcji oraz Informator o nowych produktach i kolorach. To dla Klientów cenne informacje i porady na temat artykułów, ich sposobu i warunków produkcji oraz specyfikacji, które mogą być im pomocne w dokonaniu wyboru.

Debiut na pokazie RemaDays 2011

Tegoroczne targi reklamowe w Warszawie były dla producenta Fruit of the Loom wielkim wydarzeniem. Po raz pierwszy, na pokaźnym i przyciągającym wzrok żywymi kolorami stoisku, producent przedstawił swoją kolekcję odzieży sportowej i reklamowej, łącznie 80 projektów. Odwiedzający podziwiali szeroką gamę
koszulek korporacyjnych i reklamowych dla dorosłych i dzieci.

Oprócz tego na stoisku znalazła się kolekcja koszulek polo, między innymi z bawełny Premium oraz bluzy i spodnie dresowe. Dla korporacji z pewnością interesującą kolekcją była linia odzieży pracowniczej, a w niej trwałe i modne koszule, bluzy i polary. Jednym słowem: dla każdego coś właściwego. Pracownicy Fruit of the Loom poświęcili czas każdemu odwiedzającemu, prezentowali, opowiadali, tłumaczyli, a na koniec, w nagrodę rozdawali prezenty: koszulki Lady-Fit Valueweight V-Neck oraz 116- stronnicowy Przewodnik Fruit of the Loom.

Co nowego u Fruit-a?

Nowy katalog Fruit of the Loom to łącznie 80 projektów, 60 kolorów, a wszystko w rozmiarach do XXXL. Na specjalne życzenie Klientów producent wprowadził w tym roku pięć nowych fasonów.

Honorowe miejsca w kolekcji 2011  zajęły koszulki z serii Valueweight: Lady-Fit V-Neck z krótkim rękawem, Lady -Fit z długim rękawem, które stylowo uzupełniają męską linię Valueweight oraz męska koszulka bez rękawów Tank Top. Nowa linia Valueweight podkreśla sylwetkę i  świetnie nadaje się
jako codzienna odzież sportowa lub reklamowa. Ściągacze wokół szyi wykonane zostały z bawełny z domieszką Lycry, co zapewnia znacznie większą wygodę i gwarantuje zachowanie pierwotnego kroju. Produkty zostały wyprodukowane we własnych fabrykach Fruit of the Loom z bawełny (160/165 g/m2) z dodatkiem przędzy Belcoro. Dzięki temu charakteryzują się wyjątkową miękkością i lepszą jakością nadruku.

Nowa, choć o znanym już imieniu jest koszulka z kołnierzykiem Heavy Polo. Została uszyta w zupełnie innym stylu niż jej poprzedniczka, inaczej wykończona i przede wszystkim ze 100% bawełny (230/240 g/ m2). Nowa koszulka Polo to wyraz szyku i dobrego stylu.
Po raz pierwszy w kolekcji angielskiego producenta znalazł się polar damski. Lady - Fit Fuli Zip Fleece został wykonany z odpornego na mechacenie polaru o gramaturze 300 g/m2 w pięciu kolorach i wyposażony w kryte zamki błyskawiczne z przodu i przy kieszeniach.
POWRÓT DO LISTY ARTYKUŁÓW