POWRÓT DO LISTY ARTYKUŁÓW

Skazani na sukces

28-05-2013
Największy magazyn odzieży Fruit of the Loom w Polsce, a w nim asortyment liczony w setkach tysięcy sztuk, w pełni dostosowany do potrzeb odbiorców. Poza tym, automatyzacja zamówień i krótki czas ich realizacji, możliwość kontroli dostępności towaru on-line oraz absolutna gwarancja regularności i niezawodności dostaw. To tylko jedne z najważniejszych atutów dystrybutora les Polska z Olsztyna.

Początki współpracy angielskiego producenta odzieży Fruit of the Loom z polską firmą les Polska sięgają roku 2006. Jej inicjatorem był Tomasz Bylczyński, właściciel firmy z Olsztyna. "Znałem tą odzież, ceniłem ją za jakość oraz bogactwo oferty, i brakowało mi jej na polskim rynku. Uznałem, że to właściwy moment", opowiadał pan Tomek. Na początku, jak zawsze, nie było łatwo, ale jak powiedział właściciel les Polska „miałem bardzo wielkie wsparcie i pomoc ze strony producenta, które już po krótkim czasie zapewniły mi zdobycie Klientów i zwiększenie sprzedaży”. I tak już pozostało, do dziś Fruit of the Loom dba o swojego dystrybutora, rozmawia z nim i słucha jego relacji. W zamian otrzymuje lojalnego partnera, który dba o markę i należycie ją propaguje, budując świadomość i działając zgodnie ze strategią i wizją producenta. "Od samego początku utożsamiamy się z marką Fruit of the Loom, nieustannie inwestujemy w jej promocję i bardzo zależy nam długoletniej współpracy Z naszymi klientami", podkreślił pan Tomek

Narzędzia dystrybucji

Firma les Polska skrupulatnie pracowała na swój sukces. Dystrybutor zbudował bazę Klientów i zapewnił im wysoki poziom obsługi. Ale nie spoczął na przysłowiowych laurach". Na początku tego roku całkowicie zmodernizował narzędzia swojej dystrybucji. Po pierwsze zmienił siedzibę, nowe, profesjonalnie wyposażone biuro znajduje się teraz W samym centrum miasta, przy ulicy Pieniężnego 14. Po drugie, otworzył nowy magazyn o powierzchni ponad 1000 m2 na terenie
lotniska cywilno-sportowego w dzielnicy Dajtki (ok. 4,5 km od centrum Olsztyna). Zmodernizował także swoje serwi-
sy internetowe.

Na oficjalne otwarcie nowoczesnej siedziby les Polska do Olsztyna zawitał również pan Gregor Langwald (Imprint Direct Sales Fruit of the Loom). Nie ukrywając satysfakcji, powiedział: "Współpracuję z Panem Tomaszem już tyle lat, nie przypominam sobie, żeby dochodziło między nami do nieporozumień. Mamy te same cele i podobne pomysły na ich realizację. Taka współpraca jest po prostu skazana na sukces, a lojalność, która cechuje dystrybutora les Polska jest jego podstawą."

Źródło: T&P - Magazyn specjalistyczny
POWRÓT DO LISTY ARTYKUŁÓW