Od 21 czerwca na ustach ludzi mody jest jedna marka:
Fruit of the Loom. To za sprawą belgijskiego projektanta, który przy współpracy z brandem stworzył linię designerskich koszulek.
Cedric Charlier znany ze swoich upodobań do kolorów twierdzi, że od dzieciństwa nosi produkty Fruit of the Loom i ceni je przede wszystkim właśnie za ponadczasowość. Kolekcję Belga stanowią m.in. t-shirty z podwójną kieszonką, asymetrycznymi szwami lub kolorowymi pasami. Prezentacji, na Tygodniu Mody w Paryżu towarzyszyła ogromna replika koszulki autorstwa Christophe’a Hamaide Piersona. Jak podaje portal fashionunited.co.uk: w-ce prezes marki
Fruit of the Loom, Karen Kendrick jest bardzo zadowolona ze współpracy. Według niej, wybór kolorów Charliera i jego znakomite krawiectwo idealnie współgra z ideą
producenta odzieży reklamowej. Artysta natomiast twierdzi, że znana marka dała od siebie jakość i doświadczenie, a on tylko dołożył swoją wizję. Efekt tej kooperacji jest zaskakujący. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieży reklamowej na świecie i doceniany projektant stworzyli produkty, które łączą
modę i
praktyczność. Koszulki trafią do sprzedaży w listopadzie tego roku. Charlier chce dołożyć wszelkich starań, aby nie były to produkty limitowane, a dostępne dla wszystkich.
Historia
Fruit of the Loom, marki której największym dystrybutorem w kraju jest
Ies Polska, sięga 1851 roku(!). Jednak największą świetność osiągnęła w latach 90-tych XX wieku. Klienci często chwalą się, że nadal w swoich szafach mają produkty sprzed prawie 30 lat. Do teraz marka może pochwalić się bardzo dobrą jakością i wytrzymałością. Bawełna wykorzystywana do procesu produkcji jest pozyskiwana ze Stanów Zjednoczonych. Natomiast przędza Belcoro tworzy materiał wytrzymały i idealny do
znakowania.
U olsztyńskiego importera Klienci znajdą całą ofertę Fruit of the Loom. Najbardziej popularnymi koszulkami są: Valueweight, która stanowi podstawę sprzedażową oraz Super Premium wykonana w 100% bawełny i z gwarancją wytrzymałości przy praniu w 60’- nawiązując tym samym do klasycznego stylu lat 90-tych. Ies Polska gwarantuje największy wybór odzieży reklamowej na rynku, dostępność oraz najlepsze ceny.
61-044-0 Super Premium
https://www.iespolska.pl/koszulka-super-premium-fruit-of-the-loom_17/
Kontakt :
ies@iespolska.pl
Źródła:
Rachel Waldman, Cedric Charlier & Fruit of the Loom Create the Perfect Fashion Tee, www.vogue.com 20/06/2017
http://www.vogue.com/article/cedric-charlier-fruit-of-the-loom-t-shirt-collaboration-spring-summer
Emily Zemler, Fruit of the Loom Goes French, www.racked.com, 26/07/2017
https://www.racked.com/2017/6/26/15848156/fruit-of-the-loom-cedric-charlier
Georgie Lillington, Cédric Charlier X Fruit of the Loom, www.fashionunited.uk, 27/07/2017
https://fashionunited.uk/news/fashion/cedric-charlier-x-fruit-of-the-loom/2017062724973
Joanna Mroczkowska, Pamiętacie koszulki Fruit of the Loom? Wracają do mody, www.harpersbazaar.pl, 25/07/2017
http://www.harpersbazaar.pl/moda/3334/pamietacie-koszulki-fruit-of-the-loom-wracaja-do-mody